Sunday, November 9, 2008

Születésnapot ünnepeltünk....

az enyémet:))) Kerek az évforduló és sokmindenkinek eszébe jutott. A postás napról napra újabb csomagokkal érkezett. Többek között ezeket ezeket a gyönyörűségeket:

Az első ajándékot Michelle-től kaptam.Tőle, akinek egy nappal az enyém előtt volt a szülinapja. Ő tőlem fa varrósdobozt kapott.
Michelletől érkezett boríték ezt a kézzel festett szív-kampót rejtette (rámbízva hogy mi kerüljön bele:))) MERCI MICHELLE!!!!


A klubban aminek immár egy éve vagyok tagja is meglepetéssel vártak, tőlük a képen látható ajándékokat kaptam: (a boríték egy kézimunkaboltban elkölthető vasárlási utalványt tartalmazott) azon a délutánon volt ott minden ami szem és szájnak ingere... torta, pezsgő, finomságok:))) MERCI BEAUCOUP MESDAMES:)))!!!!! Caroline-től ezt az édi kis levenduláscsomit kaptam, amit egy DHAB minta alapján készített.... kár lenne "eldugni" egy fehérneműs fiókban. MERCI CAROLINE!!!!


Néhány nappal később Maryse és Maguy ezzel a kézimunka kosárral lepett meg. MERCI BEAUCOUP MARYSE ET MAGUY!!!!!

Patriciától érkezett csomag többek között ezeket a kincseket rejtette (ami nincs a képen azok olyan finomságok voltak amiket sajnos már nem tudok megmutatni;) ) A mérőszalag borítója és a kisfonaltartó tűpárna is nagyon aprólékos munka. Nagyon szeretem az ilyen kis finomságokat:) MERCI PATRICIA!!!!!Végül és nem utolsósorban egy olyan ajándékot mutatok meg ami a leginkább meglepett. Nem az hogy kaptam, hiszen Nina mondta hogy készül valami aprósággal. Hát még a szám is tátvamaradt amikor a csomagot kinyitottam. A borítékon belül ízléses csomag, csinosan feldíszítve... és ami benne volt..... háááát nem akármi.... Nézzétek:
Gyönyörű hardanger technikával készített kézimunkanesszeszer benne édes kis piros ollóval nagyon szép TGA fonalakkal. + a hozzáillő hardangeres biscornu :)))) El vagyok kényeztetve:))) Jó érzés nagyon!!!!Az én fotóim sajnos nem adják vissza 1000%osan a szépségét, ezért ha valaki szeretné, Nina blogján is megnézheti. KÖSZÖNÖM SZÉPEN NINA!!!!

3 comments:

Nina said...

Nagy örömmel láttam, hogy végre volt egy kis időd blogolni :)
Nagyon szívesen, tényleg, engem az lepett meg, hogy ennyire tudtál örülni egy kis meglepinek :)))
És ezért lesz meglepi mindig a Neked készülő ajándék ;)

Gyönyörű dolgokat kaptál mindenkitől!

Barbi said...

Sok boldogságot! Jó, hogy újra olvashatlak!

bucilla said...

Igazi kincseket kaptál!