Sunday, November 9, 2008

Itt van az ősz , itt van újra

szép mint mindig énnekem
tudja isten hogy mi okból
szeretem, de szeretem.....

Igen szeretem az ősz szineit , az őszi hangulatot....
Vettem egy igen drága fonalat elég kedvező áron. Talán a színei miatt, de rögtön beleszerettem. Aztán rájöttem, hogy lehet hogy kicsit elkapkodott volt a vásárlás, mert nem gondoltam végig, hogy ahhoz a fonalhoz amiben 100gr-ban csak 30 méter fonal van, azt kb 20-25-ös tűvel kell kötni. Ami pedig nekem nincs. Ill. nem volt. Azt már tudom hogy Annának fog belőle kötött kabát készülni, de a részleteket még nem találtam ki. Kötöttem egy mintadarabot... olyan mintha két bagettet fognék marokra:))) 15-ös tűvel próbáltam, kicsit tömörnek érzem. 10 szem x 10 sor = 14 x 12 cm


4 comments:

Nina said...

Húúúúúú, mostmár udom, miről beszéltél, mint vastag tű :)))))))
A fonal valami eszméletlen klassz, ezek a színek!!
Szuper kabátja lesz Annának :)

bucilla said...

Isteni színei vannak ennek a fonalnak....várom a végeredményt;)

Anonymous said...

ta laine est fabuleuse, Aniko !!!! on dirait du feu :o))) mmmmm, ça réchauffe !!! encore de gros bisous

patricia said...

Les couleurs sont très belles, est_ce pour toi ? ou pour Anna ?
Patricia