Monday, May 7, 2007

látogatók ...






Látom egyre többen kezdik látogatni a blogomat.... lehet hogy még kicsit csalódottan távoznak, mert még nagyon "nyers" állapotban van..... kellene hozzá csinálnom vmi szép kis dekót, írnom kellene, fotókat felraknom hogy izgalmasabb legyen.... tegnap este hímzés közben azon elmélkedtem hogy én is csinálhatnék listát a terveimről is.... van bőven :D régiek és újak.... ami egyre csak bővül.... Van 1 nagy vágyam, de még a mintáját sem láttam még.... olasz oldalon láttam.... nagyon jól mutatna 1 dolgozószobában.... :)



a többiről is írok majd listát és mutogatom a képeit, de kis türelmet kérek, bele kell jönnöm ebbe a blogolásba is....




Apropó Renato Parolin..... a Harmony minta is jól mutatna az ovális keretben.... a szíveset megcsinálom, lehet hogy a Harmonyt is és majd segítetek eldönteni melyik kerüljön ebbe a keretbe, jó ?



Amire az elején gondoltam, de letettem az ötletről, mert csak a nevében ovális az ez.... tetszik nagyon, de nem tudom mikor lenne még erre is időm ....

4 comments:

helen said...

Nálunk a piacon használt biciklit és rozsdás franciakulcsot lehet kapni. Sose bukkannék ilyen kincsekre. Ráadásul állandóan a hónom alá kell szorítanom a táskám, nehogy kilopják belőle a cuccaimat...

Rita said...

Nagyon szépek!
És jelentem, én is itt vagyok!

Cserny Cherry Ildikó said...

Szia Anikó, én is itt vagyok, olvasgatlak. Örülök hogy csatlakoztál a SAL projekthez. :)
Nagyon helyes mindkét minta, amit választottál a szépséges kerethez.
Tőlünk nem mesze van a "híres" ecseri piac, itt mindent lehet vásárolni, de még nem voltam kinnt. Pedig kiváncsi vagyok nagyon rá.

bucilla said...
This comment has been removed by the author.