Tuesday, May 15, 2007

Fimo - első próbálkozás - SIKERES :)!!!!!






Eddig nem dolgoztam még FIMO-val... nem is gondoltam rá, lehet mert a lányom még kicsi ahhoz hogy ezt vele próbáljam ki. Ma mégis vettem egyet kipróbálni.



gyorsan kerestem pár hosszú gombostűt és kis szíveket kerekítettem rá :)



Utána 130 fokon 30 percig szárítottam a sütőben... Elégedett vagyok az eredménnyel, lehet hogy más színekkel kicsit aprólékosabban is megpróbálom... pl kis margarétát, katicát stb....



Egy ismerősöm ékszereket készít fimo-ból eladásra, lehet hogy majd tőle kérek gyakorlati tanácsokat a továbblépéshez :)



a képek ( 1. első szív, 2. szárítás előtt, 3. készen )

2 comments:

bucilla said...

Nagyon szépek lettek!!!Pont tegnap este csináltam én is néhány hasonló tűt:) majd mutizom! az új tűpárnámba muszály legyen néhány ilyen szépség:)

Timici said...

nagyon kis helyesek lettek;o) nekem is van itthon FIMOm de még nem került rá sor, hogy kipróbáljam:(