Monday, June 8, 2009

primitívek

Úgymint PrimitiveBetty és Stacy Nash Primitives. Két tervező akik egyszerűen nagyszerűeket terveznek. Megvalósításuk gyors, eredmény számomra lenyűgöző.
Anyag: Graziano 13szál/1cm
Fonal: Soie de Marie
Két szálon egy szállal hímeztem. A Soie de Marie szerintem egy kicsit vastagabb selyem az eddig megszokottaknál. Jobban kitölti a teret, sokkal plasztikusabb és persze gazdaságosabb;)

A fotók színhűsége nem túl tökéletes. A valódit megközelítő színek a már összeállított tűtartóról készült képeken vannak.


Összeállítva: Hozzátettem még egy kis barna farkasfogat, barna bársonyszalagot, gyönygyházgombokat. Mindezt egy múltszázad eleji örökségből .A részletek:

11 comments:

Nina said...

De klassz lett! Bár nekem egyelőre nem mindegyik primitive minta tetszik, a kész remekmű lenyűgöző és nagyon mutatós!
Precízen állítod össze, le a kalappal!

Gudi said...

Wunderschoen sind Deine Stickereien. Es gefaellt mir sehr.

GLG Gudi

Szecsi said...

Nagyon szépek lettek!
Én is nagyon oda vagyok ezekért a mintákért, főleg Stacy Nash a kedvencem:)

unikat said...

Gyönyörűek!
S az ötleteid fantasztikusak, ahogy befejezed őket!

Márti said...

Nagyon ötletes, nagyon tuti szett és nagyon tetszenek a színei!!! Imádom a barnát! :)))

Melinda said...

Nagyon szépek lettek Anikó!
A színek,a minta,az összeállítás...szuper!!

patricia said...

C'est très beau, j'aime beaucoup.
Patricia

Zsófi said...

Nagyon szép, precíz munka! A minták pedig szuperek!

Astrid said...

das hast du ja wirklich schön gemacht, ist das ein Band was aufgehangen wird? Hast du das Muster selber zusammengestellt?
Es ist auf jeden fall sehr schön....

pascale said...

que c'est joli, frais et tout fin comme j'aime ! merci pour ta visite chez moi.

Anonymous said...

C'est magnifique et je suis éblouis par la finesse de tes finitions. Bravo et bises. Sylvie