Tuesday, November 27, 2007

FS RR :((((



Miután visszaérkezett hozzám a kendőm, szeretném megmutatni..... 2006 júliusában indult. Monochrom szívek a Le Long Fil Tranquille - Vica-versa "sorozata" Graziano vásznon egy szálon egy szállal hímezve. Rajtam kívűl 5-en hímeztek rá.....Akik ezt megtették azoknak nagyon KÖSZÖNÖM. Köszönöm Pominak, Tzsuzsinak, Ditti30-nak, Türlivirlinek, Esztipirosnak!!!!!! Wilimama ne haragudj, a Te leveled most láttam, mert egy olyan fórumon próbáltad velem felvenni a kapcsolatot amit már jó ideje nem látogattam...."igazoltan" hiányzik a képről Brigusz hímzése....

Költői kérdés: Aki úgy küldte vissza, hogy a félkész mintán a szálból kihúzta a tűt - komolyan gondolja az RR-ezést? NO COMMENT..... (a cd-m is elkallódott valamerre a mintákkal.....)






A kendőt be fogom fejezni - még ha kudarcnak érzem is kicsit ebben az rr-ben való részvételt....., és ha nem is kendőként de a hímzéseket fel fogom használni valahogy így.... egy klubtársam Cachou blogján találtam erre a fotóra....

12 comments:

Rita said...

Szia Anikó!
Aki a félkész hímzésből kiszedte a tűt az én voltam... Mégpedig azért, mert Ninával azt üzented, most azonnal kéred vissza, úgy, ahogy van. Nálam kb két napig volt, eddig jutottam vele, de mivel te azt kérted, hogy ne fejezzem be (még arra is megkértem Ninát, mikor először írt hogy kéred vissza, hogy kérdezzen rá nálad, befejezzem-e azt a mintát, amit csinálok, azt a választ kaptam, hogy ne, így kéred vissza), nem tettem. Még Réka helyett is hímeztem volna, mert így egyeztünk meg.
És az RRezésről: RRben, ha ilyen jellegű hímzést szeretnél (mármint lenvásznon szálanként) azt illik egyeztetni. Rajtam kívül senki nem szerette csinálni. Nem is sikerült egy hónap alatt senkinek - és egyébként később is indítottad el.
Sajnálom, hogy ez lett a vége, de azért rajtad is múlt.

annaitto said...

Szia Rita!!!!!
Nem értem miért itt magyarázkodsz.... tudjuk mi volt a helyzet.... Valóban, én a kendőmet 2006 júliusában indítottam mert a megrendelt mintám akkorra érkezett meg...... addigra én már minimum kettőre hímeztem.... A kendőmre 2006 augusztusában Pomi, októberében Ditti30, 2007 januárjában Esztipiros, 2007februárjában Türlivirli,és 2007 augusztusában Tzsuzsi hímzett. Ezek tények. Úgy tűnik elég hosszú időbe telt mig a kendőm vándorolt.... Te mindenen hónapokat ültél, utána meg rajtam keresték azokat a kendőket amik még nálad voltak..... többször küldtél olyat is amire nem hímeztél és neked postáztam vissza, amin utána még újra hónapokat ültél..... A JJ rr-em közel egy évig volt nálad:(... Ezek után nem csoda hogy a kendőmet visszakértem, de nem gondoltam, hogy így kapom. Minden elérhetőségemet ismerted, nem Ninát kellett volna felhasználni közvetítésre....
Az elején amikor a témaválasztás volt, jeleztem hogy én miniatűr szíveket szeretnék. Nekem egy ilyen szív meghímzése egy estét (sem) jelent. Wilimamán kívűl senki nem jelezte hogy nehézséget okozna.... 12-es vászonra hímezni egy szállal. Színeket sem kell váltani mivel monochrom... Az sem volt feltétele az rr-nek mivel Free-Style hogy aidára himezzünk..... Egy szív mérete 39 X 38 szem....ami 12-es vásznon 3,5x 3,5 cm-t jelent. Az eredeti minta is miniben van kihímezve, a leírás is ezeket az adatokat adja meg....
És a legjobb védekezés a támadás.... :(

Unknown said...

superbe !!!!
;o)))
bizzz

Lvica said...
This comment has been removed by the author.
Lvica said...

Anikó, én is varrtam a kendődre. Igaz, hogy egy szívet, nem kettőt, merthogy írtad, elég egy. Én is így gondoltam. A középső sorban az utolsót, az évszámmal én készítettem neked. S postáztam Zsuzsinak. Sajnálom, hogy a kártyára nem írtam, de ez nem jelenti, hogy nem varrtam meg, amit vállaltam. Sajnálom, ami a kendőddel történt, de elég ormótlannak találom, amit írtál. Igyekszem nem durván fogalmazni, de őszintén. Bocs.

bucilla said...

Anikó! Én is nagyon sajnálom ami a kendőddel történt, elszomorító számomra néhány ember hozzáállása:(
Én ugyan nem voltam benne ebben az RR-ben, és nem is szeretnék senkit sem megbántani, pont ezért tartom meg magamnak a véleményemet, márpedig van !
Én viszont nem találtam órmotlannak amit írtál, egyáltalán!!!

helen said...

Lvica :D Ha nem írod oda, hogy hímeztél, akkor honnan tudhatná az ember lánya? :)
Próbálok nem beleavatkozni ebbe az egész ügyletbe, elvégre nekem semmi közöm nincs a dologhoz - nem hímeztem rá, nem voltam benne ebben az RR-ben... De ez az RR kemény menet volt. Ilyenek miatt nem akarok többet!

annaitto said...

Szia Vica, Köszönöm Neked is hogy hímeztél a kendőmre. Mivel nem írtál sem a kártyára és semmilyen módon nem jelezted hogy nálad is járt, akaratomon kívűl maradtál ki . Elnézést. Amiket pedig írtam én nem ormótlannak találom változatlanul csak tényeknek. Amilyen állapotban a kendőmet én visszakaptam, ha a tiéd érkezik így vissza Te is meg lettél volna lepődve:(((((

Nina said...

Sokáig nem akartam beleszólni, mert semmi közöm ehhez az RR-hez, de szerintem igazad van, Anikó.
Minden RR-emben, amibe beszálltam, pontosan, határidőre (inkább sokkal előbb is) elkészültem, mindig. Az indulásnál tisztáztuk, kinek mi a határ, mi fér bele, anyag, stb szempontjából, utólag nem reklamált senki.
Mellesleg, aki tud hímezni, tud 1 szálra is. Ezt magas dioptriás lencsésként azt hiszem, elmondhatom... Megviseli az én szememet is, de meg tudom csinálni... Pláne, ha elvállalom :)

Nekem sem célom, hogy bárkit is bántsak, de ami tény, az tény, nincs mit szépíteni rajta, és ebben szerintem igenis csak az igazat írtad le.
Ebben semmi bántó nem volt, sem ormótlan, csupán "fáj az igazság". Sajnos nekem is van (volt) olyan RR-em, ahol igencsak cifrára sikeredett és sikeredik még most is a vége így laza fél év után, és eddig nem sok olyan kész darabom van, amire jó szível néznék, hiszen csak a viták és marakodások jutnak eszembe... Így mégis hogy legyen valamiből kellemes emlék?!

Na ezért nem lesz soha többet nyíltan indult RR-em.
Ha valaha az életben indítanék, előbb megkérdezném az általam kedvelt embereket mélben, hogy mi lenne ha... De jócskán vannak olyanok, akiket nem szeretnék közös projektben viszontlátni soha az életben :((

Nina said...

bocs, Nina voltam, nem tudom, miért nem a nevem írja... :-D

Lvica said...

Mondja már meg nekem valaki, Nina, esetleg, miért fájna az igazság, ha nem tettem semmi rosszat? Amit vállaltam, azt megcsináltam. Nem tudtam, hogy feltétel, hogy írjak a lapra.
Anikó, semmi baj, csak elkeserítő volt látni az írásod, s biztosan ki lennék én is bukva. Igyekeztem nem magamra venni, mégis sikerült. -

Tény, én sem szándékozom több RR-ben részt venni.

EL RINCON DE CHELO said...

Que preciosidaaaaaaaaaaaaaaaaad!!!!!!! me encantan esas casitas...;-)) Besos

Chelo