Sunday, July 15, 2007

Nahát hogy mik vannak....

Még mindig nem tudom igazán eldönteni mit is gondoljak....
A minap a bevásárlóközpontban egy nagyon jóképű és udvarias férfi szólított meg..... Na persze nem ismerkedési szándékkal ;)
Azt kérdezte meg, hogy nem akarom-e eladni a hajam..... Parókát ill. pótlást készítenének belőle, manapság igen keresett a természetes haj.... nafene.... ugyan régóta foglalkoztat a gondolat hogy levágatom, kibontva jócskán a fenekemig ér....de arra nem gondoltam hogy eladjam.... úgy meg voltam lepődve hogy nem is kérdeztem részleteket.... névjegykártyát kaptam... vajon fel fogom-e hívni...... (hihi megmértem 70 cm-es egy szál ) Ha tudnám hogy beteg embernek készül belőle paróka, ajándékba adnám, de így gyanús hogy majd "igazi" fodrászhoz megyek..... A lecke fel van adva....

3 comments:

Unknown said...

Szia! Ha valóban komolyan gondolod, vannak parókakészítők (én is. :) ) akik kifejezetten egészségügyi célokra készítenek parókát. Azért van pár követelmény. Minimum 40 cm-nek kell lenni a levágott hajnak, nem lehet festett. Nem kell ezért fodrászhoz menni, mert ha náluk hagyod, többnyire saját céljaikra használják fel.

annaitto said...

Balázs, ha véletlenül visszajönnél ide, légyszíves vedd fel velem a kapcsolatot e-mail-ben... annaitto@gmail.com
Utánanéztem, itt kb 150 eurót adnának a hajamért, ami fonott copfként levágva kb 45 cm, nem festett.... én ha valakinek személyesen lenne rá szüksége, akkor "odaajándékoznám".. betegnek, akinek tényleg "egészségügyi szempontból" lenne rá szüksége és nem csak "divatból", hosszabbítani, sűríteni....

annaitto said...

és bocs, csak most vettem észre hogy van hozzászólás ehhez a bejegyzésemhez....