Saturday, June 23, 2007

Elkészültem :)

Ugyan a vártnál kicsit lassabban, de elkészültem a LaDaDa 123 Tree képpel. Most hogy nagyon klassz idő van , megkezdődött a vendégjárás.... szinte minden este van már vendégünk meg meghívásunk.... lassan haladok a munkáimmal..... Ez a kép Belfast anyagon 1 szálon 1 szállal készült, a hímzés kész mérete 7,5 x 8 cm. Ikeás keretbe került üveg nélkül, ducin :)


Nemrég az e-bay-en vettem egy maci kit-et, azt hisem eljött az ideje hogy nekiálljak.... Anna már várja hogy új "sajátkészítésű" macija legyen.... a mintáját már beszkenneltem


Mielőtt el nem felejtem, szeretnék mutatni 1 linket amit a neten találtam.... mindjárt berakom a kedvencek közé is..... öltésfajták :) http://inaminuteago.com/stitchindex.html

8 comments:

Nina said...

Anikó, nagyon kis helyes lett! :) Jól mutat ebben a keretben, nagyon tetszik :)

bucilla said...

Nagyon isteni lett Anikó! Klassz hozzá a keret!

annaitto said...

Köszönöm a dícséreteket :)
Jaj nagyon nehezen állok neki belevágni a szőrös anyagba..... még sosem szabtam ilyet és nem akarom elszabni, mert utána szabhatom :)

annaitto said...
This comment has been removed by the author.
Pillle said...

Nagyon szép a képed! Kíváncsi vagyok a mackódra.Valószínűleg én is félve tenném meg az első nyisszantást :)

helen said...

Anikó! ha gondolod, próbáld ki egy vászonanyagból a macit. Abból is jól nézne ki és már gyakorlott lennél a szőrös anyagra!

A hímzésed pedig aranyoska lett :)

Timici said...

Én már varrtam macit, szőrős anyagot könnyebb, mint simát.;o) vágj bele bátran!!! a mintát rajzold a hátára fel, így látni fogod, hogy elég-e az anyag(tutira az lesz)és csak aztán szabj, jó munkát!

annaitto said...

Belevágtam, köszönöm a biztatásokat.... Valóban egyszerűbb mint a simát, sőt a szabásnál már az első nyisszantásnál éreztem, hogy nem "hűbelebalázs" módjára kell szabni, hanem csak a hegyes olló hegyével csak az anyagot és nem a szőrt.... vigyáztam hogy a mintánál a szőr mindig egyirányba "nézzen" ami szintén nem lett volna nagy gond sem, mert elég kócos a szőr.... a varrással haladok, de még nem kész....